دانلود آهنگ جدید سامان جلیلی و حامد برادران بنام تو رو دوست دارم
Image Slider 1
درباره وبلاگ


به وبلاگمون خوش آمدید نظر یادتون نره با تشکر:مدیریت سایت

وبلاگ دوستان

جم رایگان کلش اف کلنز
New Game
شهر آهنگ های جدید
نشاط چت
خرید هاست لینوکس
قالب های مذهبی
ساعت اليزابت
آوای عشق.
پــــــــــــــارادایـــــــــــ ــــــــــــس
معجزه عشق - جایی برای عشق - سرزمین عشق
فدراسیون دختران مبتکر
بهترین وبلاگ سرگرم کننده
ترفند های زیبای کامپیوتری
ردیاب جی پی اس ماشین
ارم زوتی z300
صیغه یابی
جلو پنجره زوتی
درگاه پرداخت

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان دانلود آهنگ جدید و آدرس maysam-music.loxblog.com  لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







آخرين مطالب ارسالي
دانلود آهنگ جدید سامان جلیلی و حامد برادران بنام تو رو دوست دارم

دانلود آهنگ جدید سامان جلیلی و حامد برادران بنام تو رو دوست دارم

دانلود آهنگ جدید سامان جلیلی و حامد برادران بنام تو رو دوست دارم با بالاترین کیفیت

ترانه : عاطفه حبیبی ، آهنگ : سامان جلیلی ، تنظیم ، میکس و مستر : حامد برادران

برای دانلود آهنگ به ادامه مطلب مراجعه کنید …

 

 

 

 

 

متن آهنگ جدید سامان جلیلی و حامد برادران بنام تو رو دوست دارم :

رفت ، تموم یادگاریاشو برد

منو به خاطراتمون سپرد قلب من ضربه خورد

نپرس که بعد تو چی اومده سرم

به هر بهونه کادو می خرم رفتنت نه نمیشه باورم

تو رو دوست دارم با اینکه شکستی غرورمو بازم دوست دارم

هرجا که برم به تو پرته حواسم دوست دارم

حس می کنم عطرتو روی لباسم دوست دارم

تو رو دوست دارم با اینکه شکستی غرورمو بازم دوست دارم

هرجا که برم به تو پرته حواسم دوست دارم

حس می کنم عطرتو روی لباسم دوست دارم

♫♫♫♫♫♫

آهنگ جدید سامان جلیلی و حامد برادران بنام تو رو دوست دارم

♫♫♫♫♫♫

منو از اشکام بشناسم که بفهمی روت حساسم طاقتم کمه

مگه بی عشقت می تونم تو رو باید برگردونم طاقتم کمه دیگه بسمه

تو رفتی و بخاطرت به هرچی پشت پا زدم

می خواستم از دلم بری ولی دوباره جا زدم

چشامو بستم و فقط تو رو صدا زدم

تو رفتی و بخاطرت به هرچی پشت پا زدم

می خواستم از پیشم بری ولی دوباره جا زدم

چشامو بستم و فقط تو رو صدا زدم

♫♫♫♫♫♫

تو رو دوست دارم با اینکه شکستی غرورمو بازم دوست دارم

هرجا که برم به تو پرته حواسم دوست دارم

حس می کنم عطرتو روی لباسم دوست دارم

 

 

 

دانلود با کیفیت 320 - 7.40 مگابایت

 

دانلود با کیفیت 128 - 3.00 مگابایت


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب ها:
بازديد : بار 8:51 | چهار شنبه 3 تير 1394برچسب:دانلود آهنگ جدید سامان جلیلی و حامد برادران بنام تو رو دوست دارم, نویسنده : meysam salmani
نويسنده
امكانات وبلاگ